„Byť riaditeľom znamená cítiť sa občas osamotený“.
„Niekedy môže nezávislá podpora od externého kouča poskytnúť začínajúcemu lídrovi príležitosť preskúmať možnosti a nápady, o ktorých môže byť ťažké diskutovať aj s členmi vlastného tímu.“
J. Campbell; Ch. v. Nieuwerburgh
− Komu je program určený:
Personalizovaná podpora pre lídrov, prostredníctvom koučovacích stretnutí „prvých 120 dní“, pomôže lídrom efektívne nastaviť všetko potrebné.
Program je určený na podporu riaditeľov, vedúcich pracovníkov a predstavených spoločenstiev, počas prvých 120 dní ich fungovania v novej škole, novom úrade, či službe.
Je to účinný spôsob poskytovania strategickej podpory počas veľmi dôležitého obdobia v profesionálnom živote lídra.
Forma: online
– Rozsah:
Celkové trvanie: 120 dní (4 mesiace).
– Obsah a forma spolupráce:
- 6 intenzívnych individuálnych stretnutí lídra s koučom
- dĺžka stretnutia: 60 minút (úvodné a záverečné stretnutie: 90 minút)
- 3 týždňové intervaly medzi stretnutiami – čas na realizovanie akčných plánov
- témy prináša líder, podľa vlastných preferencií – najčastejšie sa týkajú:
- komunikovania vízie,
- spôsobu vedenia,
- nastavovania komunikácie,
- vyjasnenia kompetencií, hraníc, vzťahov,
- časového manažmentu,
- rovnováhy medzi prácou a súkromím („work-life balance”)
Prečitajte si:
Ľubomíra Fialová: Vďaka technikám môžem pomôcť žiakom myslieť inak ako sú zvyknutí Dajú sa v školstve využívať techniky pre prácu s tímom? Ako na nich…
Miriam Němcová, ACC (ICF) To, čomu ľudia veria o sebe, o druhých, či o svojej situácii, má obrovský vplyv na to, ako sa správajú, čomu venujú úsilie,…
Ing. Mária Borovská je zriaďovateľka Súkromnej základnej školy Libellus v Bratislave. Pred časom spolu s celým tímom – učiteľmi, vychovávateľmi, vedením i spoluzriaďovateľom tejto školy,…
Mgr. Soňa Paulovičová pracuje v Bezpečnom ženskom domove LUNA v Trenčíne. Ako sociálna pracovníčka sa venuje pomoci obetiam rodovo podmieneného násilia v rámci pobytovej formy.
PhDr. Dáša Spillerová, PCC Keď niektoré termíny začnú prudko naberať na popularite, prináša to veľké riziko, že sa zahmlí ich skutočný význam. To sa momentálne…
PhDr. Dáša Spillerová, PCC Má zmysel uvažovať o koučingu v manažmente škôl? Verím, že nečakáte odpoveď „nie“. Skúsim však poctivo uviesť dôvody, prečo si myslím,…